wtorek, 12 kwietnia 2016

Czy to się je?

Hej Kochane :) 
Dzisiaj mam dla Was recenzję peelingu do ciała The Secret Soap Store. Jest to polska marka kosmetyczna, może któraś z Was ją zna czy o niej słyszała. Jest to naturalny peeling solno cukrowy o zapachu maliny z cytryną i uwierzcie, pachnie obłędnie!! Żałuję, że nie możecie go poczuć :( Zapach kojarzy mi się z dobrymi lodami o smaku sorbetu albo jakiejś dobrej galaretce. Poza tym, że pięknie pachnie to rewelacyjnie wykonuje swoją powinność. Ściera martwy naskórek i jednocześnie pozostawia skórę nawilżoną, odżywioną, wygładzoną i ujędrnioną. Czego chcieć więcej ? Dodatkowy plus za to, że sprzedawany jest na gałki- tak na gałki, takie jak do lodów, więc możemy decydować o jego ilości, a także kwocie jaką chcemy na niego przeznaczyć. Przyznam szczerze, że w pierwszej chwili skusił mnie jego zapach i byłam w 99% pewna, że go kupię chociażby dla samego zapachu, ale jego kolejną zaletą jest skład. Jest to kosmetyk naturalny i co ważne nietestowany na zwierzętach !!  Zachęcam do wypróbowania tego peelingu Wszystkie dziewczyny i kobietki, które lubią sprawić swojej skórze odrobinę przyjemności a przy tym pięknie pachnieć :) 


Na tej stronie możecie go zamówić, jeśli nie macie sklepu w swoim mieście: http://secret-soap.com/

Swatch, ponieważ nie wspomniałam o jego konsystencji. Jest zbity, nie rozpada się, fajnie można go rozprowadzić.

3 komentarze: