środa, 20 kwietnia 2016

Owocowy mus





Dzisiaj post zupełnie z innej beczki, mianowicie krótki przepis i pomysł na smaczne urozmaicenie dnia :) Mój jest dosyć kwaśny więc jeśli ktoś chce może użyć trochę cukru albo słodki owoc np. banan. 

Potrzebujemy:
mieszankę Waszych ulubionych owoców ( w moim przypadku były to czereśnie, śliwki, jagody, ananas, truskawki) 
mleko
jogurt naturalny opcjonalnie 

Wrzucamy i wlewamy wszystko do pojemnika i blendujemy ot cała filozofia :) 

Celowo nie podałam proporcji, ponieważ wszystko dodawałam na oko. Wszystko zależy czy wolicie bardziej płynne pod postacią smoothie czy bardziej gęstą w postaci musu. Mniej więcej dodałam pół opakowania małego jogurtu naturalnego, pół szklanki / szklankę mleka i pól opakowania owoców. U mnie wyszło bardziej gęste, idealne do zjedzenia łyżeczką. 
 Zachęcam do wypróbowania prostego i smacznego przepisu.

Smacznego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz